NABÍZÍME NEJEN VEDENÉ ÚČETNICVÍ
ALE I VHLED NA ROZVOJ BYZNYSU

NABÍZÍME NEJEN VEDENÉ ÚČETNICVÍ
ALE I VHLED NA ROZVOJ BYZNYSU

Námi vedené účetnictví pomáhá plánovat,
kontrolovat a vyhodnocovat dlouhodobé cíle.

Chcete-li rozšiřovat produkci za pomoci externího financování, maximalizovat hodnotu podniku nebo vyplatit odměnu společníkům, je třeba na Vaše cíle myslet s předstihem. Potom jejich dosažení bude nejefektivnější.


NAŠE SLUŽBY

Vedení účetnictví

Standardně vedeme účetnictví nebo daňovou evidenci tak, aby vyhověly aktuální legislativě. Mimo to ale víme, jak je zejména v této oblasti důležité plnění termínů. Klademe důraz na to, aby vám naše práce ulevila od administrativní zátěže a vy se tak mohli věnovat dalšímu rozvoji firmy. S námi již nemusíte hlídat termíny pro úhrady daní, obávat se nesprávně vyplněného přiznání nebo sestavení účetní závěrky.

Zpracování mezd

Zpracujeme pro vás kompletní mzdovou agendu. Vypočítáme mzdy, výplatní pásky chráněné heslem odešleme rovnou zaměstnancům a zajistíme nahrání příkazů k úhradě přímo do banky. Dostanete samozřejmě i hlášení pro Českou správu sociálního zabezpečení a zdravotní pojišťovny. Postaráme se o přihlášení a odhlášení zaměstnavatele i vašich zaměstnanců, zajistíme roční zúčtování srážkové i zálohové daně, připravíme mzdové listy i evidenční hlášení.

Daňové, účetní a ekonomické poradenství

Řešíte konkrétní problém, nebo jen chcete znát účetní a daňové dopady podnikatelského rozhodnutí? Než uděláte zásadní krok, jsme připraveni vám pomoci s rozhodováním a navrhnout daňové i účetní řešení, které pomůže naplnit stanovené cíle.

Vaše výstupy vždy přehledně
v online reportingu.

Dovědět se více

Možnosti spolupráce


Krátkodobá

U krátkodobé spolupráce patří k našim nejčastějším úkolům revize fungování ekonomické jednotky z pohledu vlastníka/budoucího vlastníka, hledání nedostatků či přímo černé díry odčerpávající zdroje z firmy, nebo naopak provedení klienta procesem due diligence v případě, že firmu prodává nebo do firmy vstupuje strategický investor. 

Dlouhodobá

Základní úrovní dlouhodobé spolupráce je spolehlivé vedení finančního účetnictví, tj. vedení účetnictví, podání všech přiznání, proaktivní daňové poradenství či příprava na audit. Do základní úrovně patří k finančnímu účetnictví i mzdy a personalistika. Klient má přístup k výsledkům své firmy pomocí onlinereportingového nástroje zobrazující výstupy z účetnictví. 


Do pokročilých úrovní spolupráce řadíme vyšší integraci našich pracovníků do klientovi firmy. Často klientům šetříme čas tím, že na základě víceúrovňového schvalovacího procesu provádíme odsouhlasené platby. Dále za naše klienty běžně plníme reportingové povinnosti vůči bankám, fondovým vlastníkům či připravujeme manažerské přehledy pro rozhodování. V případě nejužší spolupráce vystupujeme na venek jako součást vedení společnosti našeho klienta, dočasně jsme například schopni zastat práci finančního ředitele, případně pomoci s jeho výběrem.

SPOLUPRÁCE

Kdy je ten správný čas začít?

Chcete-li rozšiřovat produkci za pomoci externího financování, maximalizovat hodnotu podniku nebo vyplatit odměnu společníkům, je třeba na vaše cíle myslet s předstihem. Potom bude strategie nejefektivnější. My vám tyto cíle rádi pomůžeme hlídat a formovat.