NEPŘEPISUJEME DOKLADY,
DIGITALIZUJEME A OPTIMALIZUJEME
NEPŘEPISUJEME DOKLADY,
DIGITALIZUJEME A OPTIMALIZUJEME
Nabízíme flexibilitu, práci na prestižních zakázkách a silný tým
Každodenní stereotyp zpracování běžné účetní agendy byl u nás nabourán využíváním digitálních nástrojů, které zrychlují a usnadňují agendu při vedení účetní zakázky. Konzultačními zakázky Vás posouvají k novým vědomostem a zkušenostem a lépe poté dokážete pochopit naše klienty a jejich potřeby.
Podporujeme zaměstnance v jejich rozvoji
Je možné si vybrat zajímavá školení z účetní i daňové oblasti, kterými můžete dál rozvíjet své znalosti. Vzdělávání u nás není jen fráze. Aktualizace vědomostí a odbornosti je nezbytné pro kvalitní péči o naše klienty. Snažíme se, aby vzdělávání bylo nejen přínosné, ale i komfortní a trošku zábavné, proto děláme interní workshopy s týmem, kde si kromě doplnění znalostí lze vyměnit i konkrétní zkušenosti a nápady.
Co se nám na práci líbí
Baví mě komplexnost mojí práce, kdy mám na starost kompletní agendu klienta. Díky tomu mám přehled o každém pohybu a tím pádem je pro mě jednoduché řešit jakýkoli problém. Ve spojení se širokým portfoliem klientů se tak pro mě práce nestává stereotypní. Při práci držíme krok se současnými trendy, takže se nemusím bát, že bych „zaspala“.
Oceňuji široké spektrum účetních a daňových zakázek, na kterých s klienty úzce spolupracujeme. Člověk nemá čas se nudit, když se pravidelně setkává se širokou paletou podnikatelských odvětví a struktur. Současně mám od kolegů neocenitelnou podporu při hledání řešení a odpovědí pro klienty. Různorodost zakázkového portfolia a variabilitu zakázek vnímám jako největší výzvu a zároveň výhodu pro můj profesní růst.
Na práci v Ardeconu se mi nejvíce líbí příjemné pracovní prostředí, ve kterém jsou kolegové ochotni a připraveni pomoci. Problémy je možné konzultovat na pravidelných poradách, kde se člověk nemusí bát projevit svůj názor. Práce v naší účetní kanceláři neznamená jen „oni“ nebo „já“, práce pro Ardecon znamená „MY“.